SMART Finance Kft. tevékenység leirása
Három fázisú szolgáltatást nyújtunk - kifejezetten ügynök-ellenes módon - ügyfeleink maximális kiszolgálása érdekében.
Első fázis, maga az első találkozó ügyfél-partnereinkkel, ahol egy kötetlen és kötelezettség-mentes beszélgetés zajlik. E találkozón, felmérjük ügyfeleink pénzügyi igényeit, céljait, félelmeit és vágyait. Megvizsgáljuk, milyen meglévő pénzügyi eszközökkel rendelkeznek, és lehetőségeihez mérten, milyen alternativák lehetnek irányadók.
Második fázisunk, az előzmény-találkozó kiértékelése, ami sok esetben történhet azonnal, avagy késleltetve is. Kiértékelésre kerülnek a beszélgetésen felvázolt célok és igények, illetve az ezekre megoldásként javasolható eszközök. Több alternativát kinálunk, azaz választási lehetőséget ajánlunk fel. A kiértékelést, illetve annak eredményét a harmadik fázisban mutatunk be, ami maga a tanácsadás.
A tanácsadás kulcs-szerepet tölt be ügyfeleinkkel való együttműködésünk során, hiszen ez a beszélgetés alapozza meg mindkét fél jövőjét, és együttműküdését. A tanácsadás legfőbb témái: a jövőtervezési stratégia kialakitása, előgondoskodási programok bemutatása egyénre szabva, tőke-megtakaritási lehetőségek felvázolása, havi kiadások leszoritása, stb. de mindezek mellett a legfontosabb tanácsadási elem,
az ügyfél fő céljának megoldása!
A szolgáltatásunk igénybevétele esetén, folyamatosan gondosodunk ügyfelünkről, a megnyert bizalmat ápolnunk kell, s további szerviz-szolgáltatást nyújtunk. Tanácsadásunk, illetve stratégiai tervezésünk kihasználását követően, három-hat havonta felkeressük szerződött ügyfeleinket, s elvégezzük a szükséges feladatokat (adatpontositás-változtatás, pénzügyi célok újra felmérése, módositása, egyéb ajánlatok és programok kidolgozása, szerződés-kezelés...).